HTML

Translate it

The English version is not as bad as it could be... it's worth a shot anyway.

Turbán

Törökország, Ankara, Erasmus ... kalandok a közel-keleten. METU építész kar fél évig... élet, kultúra, utazás, middle east

Friss topikok

  • csillllla: én pakoltam át a portfóliód :) ügyesen átraktam.... mond azt majd libanonban egy katonának, h "atv... (2009.01.24. 00:09) Jelt adok
  • csillllla: nordsee is van a westendben. mikor jössz haza gás? mi lesz a kivitel vizsgával?:) cs (2009.01.21. 12:34) Újévi Istanbul és munka
  • öcséd: már jócskán elmúlt a buék. irj valami ujat, hogy kommentelhessek. (2009.01.05. 02:25) BÚÉK!!
  • Gás: azt most így bekommentelem gyorsan, hogy itt zuhog a hó, és 24.-e van.. azért ez vicces... és a sz... (2008.12.24. 01:06) Kis életjelet adok, hátha valaki aggódik … :)
  • nyoszika: enmar elvesztettem a fonalat es minden lanyt ludmillanak hivok magamban es lengyelnek gondolok... (2008.12.14. 23:09) Utazgatás nyugaton

2008.09.19. 14:34 Gás

Kurd (KÉPEK UPDATE ITT!)

Elköltöztem... kiderült, hogy azért az egy kis szobáért, amiben laktam, dupla pénzt kellene fizetnem.. de valamiért elfelejtettek, vagy elfelejtettem regisztrálni a koliba, szal 2 napja(14.én) egyszerűen eljöttem, ingyen szoba 1 hétig. Jee... 
 

Carter, az amerikai srác pár nappal előttem kiköltözött néhány kurdhoz, az egyetem mellé, kis mázlista, egyszerűen csak összefutott velük, és meghívták... szóval most náluk lakom egy rohadt nagy házban, 2 emelet+padlás, ami nagy és üres... igazából pályázok a padlásra, mert jobb lenne egy biztos helyről suliba menni...de majd meglátjuk..elvileg a 2 kurd, (J)Ít és Ájtéken kiakarja párnázni és vmi szívó szobát létesíteni... no comment.. de hátha letudom őket beszélni...(A kurdok teljesen olyanok mint a törökök,csak barnábbak, egyikük itt született, nem is beszél kurdul vagy hogy, neteznek, jó zenéket hallgatnak, Lostot meg Harcosok klubbját néznek, és jól főznek, nem kell aggódni )

 

ja... mikor megérkeztem majdnem elsírtam magam, mert a ház olyan undorító volt... hogy hogy.. hát. Szétnyomott csikkek mindenhol, kosz, kutyakaja a szőnyegen, nincs lámpa itt-ott, elduguló lefojók, lent pottyantós török"WC". Stb... kicsit para volt, de kaptam egy matracot, és mivel Ájtéken 1 hétre elutazott, az ő szobájában lakom most... (van saját ágyneműm, nyugi!!, milyen jó, hogy hoztam:) ) ..

reggel felkeltem és lementem a földszintre, Carter és Ít már várt, Ít minden reggel főz. Rohadt szépen elkészített reggeli volt, friss zöldségek, fűszerek, színek stb... kis kontraszt a házhoz képest... végleg akkor nyugodtam meg, mikor a laptopomhoz ült, és betett egy kis Eric Clapton-t :D.. normális esetben messze elkerülné bárki az ilyen alakokat...

 

szal most itt lakom, van egy 6hónapos kutya is, aki néha bent lakik velünk.. Aschi (Akhilleusz).. jó arc, mindig játszani akar velem, és a cipőmet harapdálja

pár napja elég későn értünk haza Carterrel, és egy porszívót találtunk a lakásban, Carter szeme azonnal felcsillant, és elkezdett hajnali 3kor porszívózni... (azt nem mondtam, hogy Carterről közben kiderült, hogy cső buzi...de amíg rám nem hajt, nem izgat túlságosan..(hmm.)) szal amikor elkezdett hajnalban porszívózni, kezdtem úgy érezni magam, mint egy Queen klippben... reggelre mondjuk nagy tisztaság lett.. ma jött egy kamionnyi új bútor is..kezd jól kinézni a ház... remélem maradhatok....
 

Tegnap voltam lakást is nézni, de a tag azzal fogadott, hogy az előző bérlőtársát nemrég rúgta ki, mert nem megfelelően takarított!! meg hogy még 4en nézik meg a helyet a héten, és majd dönt, kit választ...oooooo :) …

Most 19.-e hajnali 3 van, most fejeztük be a pókerezést Ít-tel, karterrel és 1 török sráccal, jól elvertem őket... nyertem 10lírát.. jee..(ilyen lapjárásom még sose volt, durva volt)

 

a következő rész tartalmából:

további lakáskeresgélés, lehetséges (tovább)elköltözés, ankara by night, buli
 

képek link mindig jobboldalt a linkek címszó alatt érhetőek majd el (picasa album)

ja és kommentelgessetek he, mert különben nemtom h nézi e valaki, és szomorú leszek.

 

Képek update (09.22):

7 komment

Címkék: költözés kutya kurd


A bejegyzés trackback címe:

https://turban.blog.hu/api/trackback/id/tr61671402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magas bubu 2008.09.19. 19:41:01

Hát ha nem lesz tied a padlás akkor szerintem Carter felajánlja a fél ágyát... De azért inkább az ausztrál lánynál próbálkozz.
A törökök meg szarul pókereznek, foszd ki őket!
Gondolom a suli annyira komoly, mint amennyire foglalkozik vele a blog. Várom a folytatást! cső

kedves csilla 2008.09.20. 00:26:58

olvassuk a blogodat soha meg nem szűnő érdeklődéssel és izgalommal ne félj....itthon 10fok van egy hete,és mindenki beteg (énis)...lehet h ezért hánytam el magam majdnem a kutyás résznél..vagy mert valóban undorító!
a következő rész előzetese pedig olyannyira izgalmas,h folyamatosan nyomkodom a frissítés gombot,amíg nem írsz,h én legyek az első,aki elolvassa!
buli egyébként itt is volt...dévényi tibi bácsi szolgáltatta..kaptam pöttyös labdát is!
vigyázz a buzikkal meg a kutyákkal gás, mert kezdek aggódni!!

(ja és az ausztrál lány valóban szép,hajrá!)

blez 2008.09.20. 11:07:34

melyik az ausztrál lány? a szeplős?

nyoszika 2008.09.20. 12:08:01

"Gondolom a suli annyira komoly, mint amennyire foglalkozik vele a blog." haha Kapi félisten vagy

Gás nincs uj kép már napok óta, főleg az új otthonodról kéne meg Akhilleuszról
a buszon láttam egy lányt zöldben, őt puszild inkább

lakos 2008.09.21. 12:29:59

a zöldet csokoltatom. vegyél neki egy csokis dondurmaci fagyit.állom a költségeket. amugy a berenyi 30at fizet, majd ha hazajottél megkapod a felét. :) csóka
csokoltatom a zoldet mindenképp add át neki kérlek :)

nyoszika 2008.09.22. 16:57:00

gás ez teljesen rendben van, egy átlagos balatoni nyaralo (villa) szintjét simán hozza...
lakos kussoljal a zöld az enyém

ági 2008.09.22. 19:59:18

Szerintem is egész jó a lakás, uh ne panaszkodj!:)A kutya meg jo fejnek tünik:)
És ne legyél szomorú, mert mindenki olvassa a blogot, látod írunk is, uh válaszolj is!Mert én sem tudom melyik az ausztrál lány:D
süti beállítások módosítása