HTML

Translate it

The English version is not as bad as it could be... it's worth a shot anyway.

Turbán

Törökország, Ankara, Erasmus ... kalandok a közel-keleten. METU építész kar fél évig... élet, kultúra, utazás, middle east

Friss topikok

  • csillllla: én pakoltam át a portfóliód :) ügyesen átraktam.... mond azt majd libanonban egy katonának, h "atv... (2009.01.24. 00:09) Jelt adok
  • csillllla: nordsee is van a westendben. mikor jössz haza gás? mi lesz a kivitel vizsgával?:) cs (2009.01.21. 12:34) Újévi Istanbul és munka
  • öcséd: már jócskán elmúlt a buék. irj valami ujat, hogy kommentelhessek. (2009.01.05. 02:25) BÚÉK!!
  • Gás: azt most így bekommentelem gyorsan, hogy itt zuhog a hó, és 24.-e van.. azért ez vicces... és a sz... (2008.12.24. 01:06) Kis életjelet adok, hátha valaki aggódik … :)
  • nyoszika: enmar elvesztettem a fonalat es minden lanyt ludmillanak hivok magamban es lengyelnek gondolok... (2008.12.14. 23:09) Utazgatás nyugaton

2008.12.23. 17:36 Gás

Kis életjelet adok, hátha valaki aggódik … :)


Ebben a részben:
Pályázat, International Food Festival, buli nálam,  Erasmus iroda ’buli’, szülinapi buli, házibuli, kajameghívás, megfázás, Konya, karácsonyi előkészületek, nemtom. meg régről videók-zene!

Kedd-Csütörtök:
Szokás szerint egyetemi napok, Bergamás újabb posztert csináltam..most főleg egyedül, mert a csapatom többi tagjának aznap volt leadása és 1 órát aludtak.
Alumínium pályázatos tárgyból további munka… Kiderült hogy nem nyertem… de a tanárok jöttek gratulálni, hogy az a szóbeszéd járja, hogy tetszett a zsűrinek, és díjazni is akartak, de nem volt elég részlet vagy metszet vagy nemtom… Nem teljesen tiszta, de mind1 is… megnézném otthon mikor díjaznának egy török vendégmunkást :D …. (a díjazottak tervlapjai rendezettebbek és színesebbek, szó se róla… )

Csütörtöki bulik:
Igen, először is egy kajafesztivál volt, ahova mindenki vihetett a saját konyhájára jellemző kaját/ehetett másokéból…
Azt hiszem nem kell mondanom, hogy a mi kajánk volt a legsikeresebb… Csirke pörkölt/paprikás.
Sajnos maga a csirkés rész elkészítésébe nem vehettem részt, mert a lányok (Anita-Gitta-Eszter) kolijába ugye fiúk nem mehetnek be, még főzőcskézni se.. még megrontanánk vkit.. szóval én kaptam/vállaltam a 2 kiló csigatészta megfőzését (ami több mint elsőre gondolnátok) és a joghurt beszerzését tejföl helyett.
Szóval siker a vége. Többen már a recept felől érdeklődnek…  jó volt némi hazai íz.
Volt még egy magyar csaj egy másik egyetemről, azt hiszem ő tette ki az egy rúd, talán gyulai kolbászt felszeletelve… disznóhús! ennek volt a másik nagy sikere… főleg köztünk.

Ez után át ide, az én lakásomra… random buli… Paolo javasolta pár nappal korábban, hogy csináljunk egy bulit nálam..szóval kiadtam neki a szervezést is… így hívott/tunk meg kb. mindenkit aki épp a foodfesten volt… egy része ide is ért (huszon x). De elég jól sült el sztem.  Első buli rendőrség nélkül:) majd megismételjük talán.

Péntek.
Nagy nehezen felkeltem délben, hogy elkészüljek az Erasmus Iroda hivatalos búcsú bulijára délután f6-kor… már ez az időpont is gyanús volt..
Bastiannal + Paoloval persze késtünk, és a maroknyi résztvevővel nekiláttunk a svédasztalos tálalású kajákhoz+piákhoz…  csak akkor jött a bökkenő, amikor a még félig teli poharakat/tálakat elkezdték elvinni, és hipp-hopp elpakoltak 8ra… mi ez már? zene kikapcs, viszlát.   Szerintem megijedtek a campuson belüli alkoholfogyasztástól.. (ugye tilos ez is).
Na mind1…
Ez utánra volt szervezve Paolonál Astrid (amerikai csaj túráról) szülinapi bulija, ahol elénekeltük egyszerre 7 nyelven a boldog születésnapot… hmm. meg az előző napról maradt 2 literes vodkát is átvittem.. szóval ez is megvolt…
(21 éves lett, legálisan ihat alkoholt haha)
volt mit csinálni, mert ez utánra volt szervezve egy hatalmas házibuli pár amerikai búcsúztatójára (durva, hogy már mennek haza egyesek)…
Elég jól sikerült ez is sztem. 4re haza.

Szombat


Paolo – Liza – Kamilla és én meghívást kaptunk Gizemtől (török), hogy ebédeljünk nála dél körül…
úgyhogy nagy nehezen felkelve el is jutottunk a helyszínre, ahol kb 3 órát vártunk a kajára, és felidegesítettem magam a béna szervezésért (európai ember úgy gondolná, hogy ha meghívnak 12:30-ra az azt jelenti, hogy 3ra befejezzük, ezzel szemben 7re értem haza)… na mind1, a kaja jó volt, meg a szándék a fontos blabla.

Ez után fogalmam sincs mi történt, sztem aludtam, mert másnap reggel kelés 5:40-kor.. utazás Konyába

Vasárnap

Megint csatlakoztunk Paoloval egy másik Erasmusos csoport szervezéséhez, de itt már volt pár ismerős korábbi bulikról, innen-onnan. Konya.
Konyában nincs semmi. szürke, esős idő, szürke város, múzeumból múzeumba stb. Még a Derviseket se láttuk, ami talán érdekes lett volna… na mind1, azért elvoltunk, majd rájuk keresek Youtube-on.

Hétfő

Alvás, kis rajzolás keddre, meg este Drum Workshop.
Na ez igen jól hangzik így leírva…de úgy kell elképzelni, hogy egy török arc 40 cinnel/tammal körbepakolva azt magyarázza, hogyan kell az ütőt fogni, meg ő mit szokott gyakorolni.. elmutatja 2x, majd lejátssza iszonyat gyorsan, h hova fejlődött…
Semmi érteme… nem tudom mire számítottam, de sokat is beszélt, persze törökül, és azt se értettem, meg azt se amiket játszott… na jó de. de nemá. szóval eljöttem.
Ennyi.
Pár silány kép a kónyatúráról…
ide meg megpróbálom beszúrni a még Kurdisztánban készült zenés videokat, amiket Lizától nemrég kaptam meg.

ma kedd van.

Holnap
 Karácsonyozás Paoloéknál – sok ember meghívva.. majd meglátjuk, kéne vinnem vmit, mit süssek?


videok Dyarbakirból

1. Vmi kurd nacionalista ének, amit nem merek megmutatni a törököknek
2. Megpróbálok beszállni a játékba
3. Még 1 esély ..
4. Megmutatják, hogy hogy kell ezt csinálni...

1 komment

Címkék: video buli alvás suli múzeum kurd pia dob ankara metu diyarbakir konya


A bejegyzés trackback címe:

https://turban.blog.hu/api/trackback/id/tr49838701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gás · http://turban.blog.hu/ 2008.12.24. 01:06:46

azt most így bekommentelem gyorsan, hogy itt zuhog a hó, és 24.-e van.. azért ez vicces... és a szemközti ház ablakában van egy karácsonyi izzó sor.. ennyi. :) minden fehér
süti beállítások módosítása