HTML

Translate it

The English version is not as bad as it could be... it's worth a shot anyway.

Turbán

Törökország, Ankara, Erasmus ... kalandok a közel-keleten. METU építész kar fél évig... élet, kultúra, utazás, middle east

Friss topikok

  • csillllla: én pakoltam át a portfóliód :) ügyesen átraktam.... mond azt majd libanonban egy katonának, h "atv... (2009.01.24. 00:09) Jelt adok
  • csillllla: nordsee is van a westendben. mikor jössz haza gás? mi lesz a kivitel vizsgával?:) cs (2009.01.21. 12:34) Újévi Istanbul és munka
  • öcséd: már jócskán elmúlt a buék. irj valami ujat, hogy kommentelhessek. (2009.01.05. 02:25) BÚÉK!!
  • Gás: azt most így bekommentelem gyorsan, hogy itt zuhog a hó, és 24.-e van.. azért ez vicces... és a sz... (2008.12.24. 01:06) Kis életjelet adok, hátha valaki aggódik … :)
  • nyoszika: enmar elvesztettem a fonalat es minden lanyt ludmillanak hivok magamban es lengyelnek gondolok... (2008.12.14. 23:09) Utazgatás nyugaton

2009.01.22. 00:24 Gás

Jelt adok

ebben a részben gyorsan:
leadás/nemalvás - összefoglalva bazdmeg.
mikor megyek haza és ilyenek
és SZÍRIAI út ha valaki nem hallotta még :)


Szóval 1 hét intenzív munka..persze minden este búcsúbulik közben.--  érdekes volt egy hétig.. de eléggé elkészültem.. 
mindenesetre tegnap 3nap/6óra alvás után leadtam a nagy terv. tárgyra a cuccot. megvagyok  mindennel.
blablbla.. elfelejtettem mit akartam írni, pedig napok óta fogalmazom a panaszkodásaimat :) ..
a lényeg hogy a buzi myAir nevű rep.társaság áttette a hazautamat egy nappal későbbre, így lekésem a csatlakozást Milanóban.. szóval vennem kellett egy új jegyet .. harmadszorra!

igen. mert úgy volt hogy ma megyek haza, de átterveztem a dolgokat, és áttettem az utat febr. 5-re (most már 6.) egy SZÍRIAI ÚT miatt!!!

hohoho.-.-
repülővel a határra onnan buszozás a sivatagba, jó lesz, akkor még nem volt háború a környéken mikor elterveztük.
Elvileg minden ok most is... tervezzük h Libanonba is átnézünk!! (ha épp nem bombáznak :) )

A vízum megszerzése volt egyedül vicces, csak néhány kérdésre kellett "jól" válaszolni..
kıs bajcsevely utan ratert a konzul ur a lenyegre:
1. voltál e izraelben?
2. zsidó vagy-e?
3. zsidó-e vagy?
4. és kulonben is?

én: nem nem nem nem
konzul: ok. akkor szívesen látunk ..

:) ... elég komoly.- mindenesetre beengedtek
többiek is átmentek a vizsgan, kellően árjak
 

Paolo. a szokásos
Dan, az angol gyerek, a királynő nevében
Kamila, a lengyel-magyar dwa bratanki meg tarsai
és én

10 nap.

az otthoni mobilom nálam lesz, ott lehet üzenni, ha lőnek vagy ilyesmi.
ha elkapnak, majd intézkedjetek a nagykövetségen, már ha van-- mert írtam mailt a szír + a libanoninak is, de basztak válaszolni... komoly külképviselet.

ennyi.
holnap repülök.

aztán majd haza. a kivitel vizsgánál ez jobban hangzik :) ..meg találtam keresztet belőle, szal nem izgat annyira,.
utolsó kívánságok jöhetnek. hello.
G.

 uı.
most ıntezem a vızumot. kıcsıt elcsusztam.. 3 orat kell varnı. es egy torok csaj segıtett ıntezkednı,, ugye a vendegszeretet... nıncs ekezet a bıllentyuzeten..
szoval ımadkozom allahoz, hogy elerjem a repulot.. :)
ja es bıztonsagos. dont para.
kapı kuldtem maılt hova pakod a portfolıom txh.
g.

2 komment

Címkék: buli suli repülő út kaland turista haláltúra


A bejegyzés trackback címe:

https://turban.blog.hu/api/trackback/id/tr15894745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

annya 2009.01.22. 01:20:41

huúúúúúúúúú
én eddig nyugodt voltam...
biztonságos?

csillllla 2009.01.24. 00:09:39

én pakoltam át a portfóliód :) ügyesen átraktam....
mond azt majd libanonban egy katonának, h
"atvoca la vojti la stod bila ba bar?"
süti beállítások módosítása