HTML

Translate it

The English version is not as bad as it could be... it's worth a shot anyway.

Turbán

Törökország, Ankara, Erasmus ... kalandok a közel-keleten. METU építész kar fél évig... élet, kultúra, utazás, middle east

Friss topikok

  • csillllla: én pakoltam át a portfóliód :) ügyesen átraktam.... mond azt majd libanonban egy katonának, h "atv... (2009.01.24. 00:09) Jelt adok
  • csillllla: nordsee is van a westendben. mikor jössz haza gás? mi lesz a kivitel vizsgával?:) cs (2009.01.21. 12:34) Újévi Istanbul és munka
  • öcséd: már jócskán elmúlt a buék. irj valami ujat, hogy kommentelhessek. (2009.01.05. 02:25) BÚÉK!!
  • Gás: azt most így bekommentelem gyorsan, hogy itt zuhog a hó, és 24.-e van.. azért ez vicces... és a sz... (2008.12.24. 01:06) Kis életjelet adok, hátha valaki aggódik … :)
  • nyoszika: enmar elvesztettem a fonalat es minden lanyt ludmillanak hivok magamban es lengyelnek gondolok... (2008.12.14. 23:09) Utazgatás nyugaton

2008.09.25. 15:39 Gás

Ali-buli-suli (KÉPEK UPDATE ITT!)

Ebben a sorrendben.

1.

Szóval az előző részben ott hagytam abba, hogy elköltöztem. 15percre a sulitól. egy magas-10-15 emeletes ház 5. szintjére. Végül jó döntésnek tűnt nem erőszakoskodni a kurdok padlása ügyében, mert ők olyan rendszerben élnek ott, hogy minden mindenkié… kaja-pia-ágy-nő  ..és ez nem igazán az én életstílusom… :) … szóval nincs több extra bevétel pókerből, és nincs Aschi… viszont van Rocco (igen, Jenna partnere) az enyhén idegbeteg macska.  Bárhova megyek, mindig követ, és rám ugrál..meg a falon lévő posztereket akarja elkapni, de mindig nekicsapódik, és leesik…

Ali, a török egyébként normálisnak tűnik..de ki tudja… pl. tegnap fluoreszkáló csillagokat ragasztgatott a szobája plafonjára… 50et. Viszont van saját szobám, ami egyelőre elég siralmas, de kapok szőnyeget, fotelt stb., amivel felturbózom majd (ezek egyelőre a hatalmas nappali egyik végében állnak hegyben...).  Net is van! Lakástéren megnyugodtam. Csak időm nincs egyelőre ezt kiélvezni a köv. 2 pont miatt…

2.

Paolo pár napja költözött ki a campusról, nem máshova, mint az én 10 emeletesem mellé… a lakótársa Bastian, a francia gyerek, aki építész, és sokak szerint nagyon kicsi a keze… szal ők laknak a szomszédban kb. a lakás jobb állapotban van, mint amiben én vagyok, szép parketta, kifestve, jó konyha..de nulla bútor.. első nap a parkettán aludtak.. ejj.

Most már van ágyuk, és rendeztek is egy lakásavató bulit tegnap… jó sokan voltunk, mindenki, aki számít … olyan 30-40 ember, az elején én DJ-eskedtem kicsit, kis Irie Maffia, kis Freestylers … bejött nekik, de aztán jött Dan, és átvette az irányítást, a 90Gb brit undergrounddal.  Még Ájtéken és Jít is ott volt, kicsit aggódtak is a hangerő miatt, a rutin ugye… nem is hiába, éjfél előtt dörömböltek az ajtón, és 4 helyi bácsi meg pár rendőr lefújta a bulit… ajj. Úgyhogy kaptunk pár percet, hogy eltűnjünk… páran maradtunk volna.. 5en kb. de bejöttek, hogy tünés… hmm. szal elmentünk, majd mikor távoztak, visszamentünk lájtolni… kb 10en.  hát ez volt a buli.. amíg tartott jó volt.  Egyetlen bökkenő, hogy ma reggel nekem 9 körül órám volt, úgy mint sokaknak, és kicsit érzékenyen érintett a 4óra alvás..  itt térek át az egyre aggasztóbb 3. pontra.

3.

Amennyire lassan indult, olyan hirtelen ütött be az egyetem… mondjuk kb. magamat szopattam be, hogy elég durva órákat vettem föl… de ha már itt vagyok, csináljak/tanuljak már valami hasznosat is, a vízipipa begyújtásán kívül.
Itt minden óra angolul megy, még a helyieknek is. Ezért a törököknek is elég kemény.  Minket meg nem kezelnek külön, mint erasmusost… szóval izgi lesz.
Van egy kezdő török tanfolyam 2x egy héten.. nem túl jó tanár a csaj, aki tartja, de elég jól néz ki..szóval bejárok/unk… köv. órán röpdolgozat a szavakból… van egy fotós órám, amin még nem voltam, mert nem találtam meg a termet (tegnap lett volna az első órám). Van egy Principals of restoration and conservation, ami kb. egy éptört – műemlékvédelem – város óra egyben, lesz tanulmányi út antik romokhoz, meg vmi. leadás a végén.
Felvettem egy Digital Design Studiot, ami programozás+építészet… köv. órára Mayaban és Catia-ban kell rajzolni vmit, majd megmakettezni… a vicc az egészben, hogy nem tanítottak semmit a progikból.. kísérletezzünk, aztán lesz, ami lesz…  pff. itt 10-en vagyunk, +2 tanár 2 asszisztens. kaptunk egy számgéplabort, amihez saját belépőkártyám van, elég profi.  Az egyik tanár javasolta, hogy vegyek föl még egy ilyesmi stúdiót ma (csüt) mert biztos érdekelne, hasonlóan computations design-nal foglalkozik…   4en vagyunk! +2 tanár és Isztambulba kell tervezni ezt-azt egy pályázatra, alumínium szerkezetek használatával… valszeg el is ugrunk Isztambulba… elég jól hangzik, de ezzel végleg lekötöttem minden maradék időmet…. de jónak hangzik nem? Hülye vagyok, és inkább bulizzak minden nap? 

hát ennyi mára, kommentet!

köv. rész tartalmából:

9napos szünet lesz jöv. héten, mert nagyon elfáradtunk az 1. egyetemi héten…lehet, hogy elutazunk páran délre, arról írok next.

KÉPEK UPDATE:

12 komment

Címkék: buli suli rendőr ali anakra


A bejegyzés trackback címe:

https://turban.blog.hu/api/trackback/id/tr6681239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vikike 2008.09.25. 16:07:03

Az hogy valaki fluoreszkáló csillagokat ragaszt a plafonra, még nem azt jelenti, hogy nem normális. Nekem is vannak.
Ali teljesen rendben van.

öcséd 2008.09.25. 19:39:50

1 - vagy nem kapod meg az emaileket amiket küldök, vagy - 2 - megkapod, de direkt nem válaszolsz rá...vagy - 3 - nemtudom.
de a lényeg: az catia amit letöltöttem neked, kb 8 ora alatt töltödik föl a toldacuccra..reggel benyomtam egyik felét, de szerintem megszakadt utközben. én meg 9töl 8ig egyetemen vagyok..szoval nehézkesen fog ez menni.
mindenesetre a kommenttöl számitott 5 ora mulva nézz utána hogy feltöltött-e a v5r18_b nevü file.

anyád 2008.09.25. 22:09:33

Kedves Gás!
Vásároltam a szobádba csinos csillagokat, meg holdat és most párnázom a falakat, a föld már kész- hogy pipázhass, ha hazajössz. Nehogy "honvágyad" legyen!
Ha megnyugtat, mi az egyetem mellett még bulizni is tudtunk, persze a miénk nemvolt ilyen komoly intézmény.Cs.

Gás · http://turban.blog.hu/ 2008.09.26. 00:01:00

kösz mindent. valaki tudna brainst-küldeni? toldacuccoddal jöhet!

vik 2008.09.27. 17:55:55

ehhe csak annyi hozzáfűzni valóm van, hogy mi a szarét nme töltöd le ami kell neked? :)

magas bubu 2008.09.27. 19:14:58

Hát szerintem te vagy az egyetlen magyar erasmusos, aki tanulni megy külföldre....:D Tanulni itthon is lehetett volna...
Várom, hogy milyen az a hét, amiből 9 nap szünet! Lagalább tanulhatsz előre egy kicsit:). DJ MADZSAR RULEZ!!!!

Gás · http://turban.blog.hu/ 2008.09.28. 11:34:39

vik: magyar cuccok nincsenek torrenten nagyon.. legalábbis amiken járok... hmm?
kapi:a szünetről mindjárt írok egy kis előzetest.. ne félj, nem fogok tanulni...
nyoszinak: kösz hogy elküldted a cuccokat... elég imba a kerekes..

vik 2008.09.28. 11:52:28

mind1 mind1 :)

a lényeg hogy sokat vizipipázzál.
télleg ott mennyi egy dohány? pénzben :) csak a csilla kedvéért :P

Gás · http://turban.blog.hu/ 2008.09.28. 22:02:28

ilyen elég nagy csomag 10-20 YTL, ami 1500-3000 Huf.. körül.. de mi pipázó helyekre szoktunk egyelőre beülni, ha majd veszek egy saját nargile-t, okosabb leszek...
süti beállítások módosítása