HTML

Translate it

The English version is not as bad as it could be... it's worth a shot anyway.

Turbán

Törökország, Ankara, Erasmus ... kalandok a közel-keleten. METU építész kar fél évig... élet, kultúra, utazás, middle east

Friss topikok

  • csillllla: én pakoltam át a portfóliód :) ügyesen átraktam.... mond azt majd libanonban egy katonának, h "atv... (2009.01.24. 00:09) Jelt adok
  • csillllla: nordsee is van a westendben. mikor jössz haza gás? mi lesz a kivitel vizsgával?:) cs (2009.01.21. 12:34) Újévi Istanbul és munka
  • öcséd: már jócskán elmúlt a buék. irj valami ujat, hogy kommentelhessek. (2009.01.05. 02:25) BÚÉK!!
  • Gás: azt most így bekommentelem gyorsan, hogy itt zuhog a hó, és 24.-e van.. azért ez vicces... és a sz... (2008.12.24. 01:06) Kis életjelet adok, hátha valaki aggódik … :)
  • nyoszika: enmar elvesztettem a fonalat es minden lanyt ludmillanak hivok magamban es lengyelnek gondolok... (2008.12.14. 23:09) Utazgatás nyugaton

2008.12.01. 00:18 Gás

Leadástól Kappadókiáig, avagy Kappadókia a kappadókiaiaké

Nem tudom hol hagytam abba, de az tény hogy már elég rég.. úgyhogy belevágok.. megpróbálom nem kavarni az eseményeket. KLIKK

Na újraolvastam az előzőt, szóval tudom hol folytassam: először a sulit lezavarom…

 

Leadtam a spirálos házit és AA-t kaptam rá, hogy egy kicsit dicsekedjek; A bergamás  tárgyból azóta volt még 1 zászlóméretű poszter, és egyet ezen a héten is leadunk… nem unatkozunk és eléggé megvannak elégedve..eddig.

A törököt abbahagytam :) . egyszerűen hülye időpontban van, és a másik, pályázatos tárgyra elég sokat dolgoztam… 2 hetet kihagytam, nincs kedvem tanulni.. mármint így rendesen, nekiülve…

A pályázatosból volt egy zsűri a beadás előtt, amire kb én vittem 4-ünk közül értelmes, építészeti gondolatokat tartalmazó tervet  (én vittem alaprajzot/metszeteket/rendereket stb, a többiek 3d-ben gyúrt koncepciómaszlagot ). Kaptam egy kis útmutatást, és jöhetett a köv. 5 nap a leadásig…

Na ez elég durva volt, kezdve azzal, hogy le kellett mondanom a szervezett Kappadókia túrát, ezt eléggé sajnáltam, de a vége happy end lesz, nyugi!

 

Szóval 5 nap alatt 22 órát aludtam, ami egyéni rekordom, és nehogy bárki vmi fantasztikus tervre gondoljon, mert elkövettem azt a bevált hibát, hogy a leadás előtt 13 órával megváltoztattam a koncepciót, és újrakezdtem. :). Délután 3-ra be az egyetemre, 2 óra a leadásig, és használhattam a stúdió plotterét! Pontosabban használhattam volna, ha lett volna hozzá kábel, patron meg papír, amiről elfelejtettek gondoskodni az elmúlt 2 évben, mert mindenki lusta és inkább kva drágán plottol máshol. (A kar másik plottere meg épp elromlott).

 

Még szerencse, hogy az utolsó 2-3 órában segített az egyik lány a stúdióból összerakni a pályázati csomagot, így utolsó pillanatra, a printet leszámítva kész lettem… 5:00, leadás … de még nincs kinyomtatva… mivel személyes leadásról volt szó, kaptam 15 percet, hogy elkészüljek… :) .. nevetségesen lehetetlen 3db A1-est kiplottolni ennyi idő alatt.

 

De nem estem kétségbe.. (ez a török hatás nagyon hasznos, mindig relaxed).

 

Na jó, kicsit sajnáltam, hogy ennyi munka után ezen bukom el, meg hogy a 3 csaj közben feladta, és ők sem adják le….

 

………..ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá……….  

 

– gondoltam; de ekkor jött a lány, Canan mentő ötlete: adjuk föl postán!

Milyen okos lány, hát persze… futás a campus(!) másik oldalán lévő központba, ahol van egy posta… meg plotter… az ötlet kiváló, csak a plottolás addig tartott (1óra) míg bezárt a posta… ahhhh … mi legyen? futás a városba, egy nyitott postába (f7 volt, f8ig nyitva)… közben mondanom sem kell, akkora eső lett, mint Isztambulban volt…szétáztunk….  végül is odaértünk, és feladtam.. bár a campuson belül feladni a campus másik felére viccesebb lett volna…

 

még hogy ne legyen annyira teljes az öröm, észrevettem, hogy a kva. drága nyomtatást sikeresen elbaszták, és a pdf-re rendezett rajzot kb. 10%-al kisebbre nyomták.. (ezt meg hogy?) így oldalt egy vastag fehér csík húzódik, kicsit szétszedve az amúgy is 4 perc alatt összelapátolt tervlapokat. Azt hiszem ez az egész procedúra a sok sorscsapással egy jel volt, hogy küzdjek (vagy adjam fel?)…  a lényeg, hogy leadtam, és a pályázatból kizárás lehetősége sem olyan valószínű, 43 % ..  (ugyanis angolul adtam be, lehet baj lesz…).

Szóval többek között e mókás munka miatt sem írtam az előző óta.

 

Megmutattam a tanáraimnak is a tervet, többnyire tetszett nekik, de a tárgy keretében persze folytatnom kell… mmmm.

A másik ami fontos még, az a Kappadókia túra… Paolo küldött egy facebookos meghívást egy másik ankarai erasmus csoport kappadókiai-szervezésére. hahaaa.. jeee.. megyek.

 

most jöttem haza különben 35perce. elég jó volt.. senkit nem ismertem, így vicces is… (na jó, de).

 

Csináltam 354 képet 2 nap alatt, a fele persze kommersz/turista, de megpróbálok szelektálva feltölteni!
(olaszok, lengyelek, amerikaiak, hollandok, cseh ----------- kanyon, földalatti város, ilyen-olyan kövek ezrei, kövek, sziklák és kövek)

Írjatok vmi hazait, mert 2 hete alig hallottam kommentet.

u.i. ezen a  héten munka, de azért igyekszem lazítani is + utána megint 9 nap szünet.. utazás (terv isztambulon keresztül nyugat-törökország ..de még meglátjuk)

 

pá.

 

1 komment

Címkék: alvás suli út kaland szikla spirál kappadókia metu


A bejegyzés trackback címe:

https://turban.blog.hu/api/trackback/id/tr37797103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyoszika 2008.12.01. 14:55:39

hazai: volt gödörben G-Beer, ami a Giber faterjának (érted, G-Beer, Giber!) ami egy elég free bluesjam de hozzám közelebb állt mint a Lőrincék stílusa, főleg egy Láposi Farkas nevű gyerek aki saját fejlesztésű 4 huros gitáron nyomul, amin egy darab poti van (megnéztem, azvan ráírva hogy volume)
süti beállítások módosítása