HTML

Translate it

The English version is not as bad as it could be... it's worth a shot anyway.

Turbán

Törökország, Ankara, Erasmus ... kalandok a közel-keleten. METU építész kar fél évig... élet, kultúra, utazás, middle east

Friss topikok

  • csillllla: én pakoltam át a portfóliód :) ügyesen átraktam.... mond azt majd libanonban egy katonának, h "atv... (2009.01.24. 00:09) Jelt adok
  • csillllla: nordsee is van a westendben. mikor jössz haza gás? mi lesz a kivitel vizsgával?:) cs (2009.01.21. 12:34) Újévi Istanbul és munka
  • öcséd: már jócskán elmúlt a buék. irj valami ujat, hogy kommentelhessek. (2009.01.05. 02:25) BÚÉK!!
  • Gás: azt most így bekommentelem gyorsan, hogy itt zuhog a hó, és 24.-e van.. azért ez vicces... és a sz... (2008.12.24. 01:06) Kis életjelet adok, hátha valaki aggódik … :)
  • nyoszika: enmar elvesztettem a fonalat es minden lanyt ludmillanak hivok magamban es lengyelnek gondolok... (2008.12.14. 23:09) Utazgatás nyugaton

2008.12.04. 17:20 Gás

Fodrász (török gyerek megvágja)

Élménybeszámoló következik.

 

Életem első találkozása egy fodrásszal...mármint aki le is vágta a hajam.


Ha ezt mindenki megemésztette akkor az a véleményem, hogy nem is rossz dolog a fodrász...

levágta a hajam, ki hitte volna.
mondtam hogy kücsük itt kücsük ott és jó lett.

utána megmosta... ezt nem vártam, de mivel amúgy is pont kifogyott a kredit a gázfeltöltő kártyánkról, nem haragudtam.

20 perc volt.

hudejó.
egyébként most kezdődik a szünet, ma este utazom!

köszönöm a sok (1) commentet az előzőre, de biztos mindenki egész nap bulizik, meg lájtol és nincs ideje írni :)

Vonat-Isztambul-Izmir-nyugat-töröko.-busz-haza
majd jövök...
u.i. a fodrász télleg jó találmány.
G.

8 komment · 1 trackback

Címkék: szünet fodrász


A bejegyzés trackback címe:

https://turban.blog.hu/api/trackback/id/tr24804379

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: agen bola terpercaya 2019.03.16. 04:53:06

Lázár: a zsidók vigyázzanak magukra! - 1000 A Mi Hazánk

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

öcséd 2008.12.05. 20:58:00

helo. én nem írtam mert gólyabálba kellett mennem..bocs.
viszont kapsz egy feladatot: kaptam egy csokit valakitől, törökországban gyártják és a neve az, hogy BENCE.
nézz utána, hogy jelent-e valamit ez a szó! ez legyen a karácsonyi ajándékom tőled.

Gás · http://turban.blog.hu/ 2008.12.07. 17:16:16

ok. jelentése? i think... "bence de" meg i think so... ejtsd: Bendzse .. ja élek, üzenem, hello

nyoszika 2008.12.07. 18:03:34

bazeg jössz haza? én aszittem szüleid mennek le karácsonyozni...lesz épitészkarácsony, remélem szoltak, bár én ugytünik az Emesét félreinformáltam felőled

Gás · http://turban.blog.hu/ 2008.12.07. 18:50:50

he? :D ki megy haza? haha-.. ezt honnan szülted?
25.én itt kemény órák lesznek...

ha a szövegben a majd busz haza-szövegre gondolsz, az ankarai otthonomra vonatkozik...
;)
G.

öcséd 2008.12.07. 19:35:32

...
ennyi a nevem? azt remélem valami izgalmasabb lesz..
sebaj.

mutlu noeller!
hoşçakal.

nyoszika 2008.12.08. 00:32:01

jaja, benéztem

anyád 2008.12.08. 10:22:42

Ja!
Nálunk február elején lesz Karácsony, áttettük, üzenem mindenkinek!
bejegyeztettem, jogdíjas

dori 2008.12.10. 14:09:14

Véletlenül leltem rá a blogodra, tök jó volt kicsit elkalandozni, eszembe jutottak a METU-s élményeim nekem is:-) Én már megfertőztem jópár embert az egyetemen, teljes török-lázban indultak ki Ankarába, talán te is találkoztál már velük :)
A képeid pedig tökéletesen visszaadják a kint megtapasztalt érzéseket, pillanatokat! Imádom azt az országot, de látom te sem vagy másképp ezzel :) üdv: Dóri

ps: amin jót röhögtem mer mindenki egyet ért vele: a török nyelvtanárnő valóban bájos de piszok rosszul tanit :)
süti beállítások módosítása