HTML

Translate it

The English version is not as bad as it could be... it's worth a shot anyway.

Turbán

Törökország, Ankara, Erasmus ... kalandok a közel-keleten. METU építész kar fél évig... élet, kultúra, utazás, middle east

Friss topikok

  • csillllla: én pakoltam át a portfóliód :) ügyesen átraktam.... mond azt majd libanonban egy katonának, h "atv... (2009.01.24. 00:09) Jelt adok
  • csillllla: nordsee is van a westendben. mikor jössz haza gás? mi lesz a kivitel vizsgával?:) cs (2009.01.21. 12:34) Újévi Istanbul és munka
  • öcséd: már jócskán elmúlt a buék. irj valami ujat, hogy kommentelhessek. (2009.01.05. 02:25) BÚÉK!!
  • Gás: azt most így bekommentelem gyorsan, hogy itt zuhog a hó, és 24.-e van.. azért ez vicces... és a sz... (2008.12.24. 01:06) Kis életjelet adok, hátha valaki aggódik … :)
  • nyoszika: enmar elvesztettem a fonalat es minden lanyt ludmillanak hivok magamban es lengyelnek gondolok... (2008.12.14. 23:09) Utazgatás nyugaton

2009.02.14. 19:54 Gás

Szumma szummárum

Lemértem, megmértem, kiszámoltam, összeadtam

kis összefoglalás, statisztikák így 1 héttel hazaérkezésem után!


gyorsan a blogról:
Szóval a blog fennálása óta ( 2008. szeptember 8.) 28 bejegyzést írtam, és ezekre összesen 142 komment érkezett (a válaszaimmal együtt).
Az átlagos látogató szám olyan 10 környékén lehet, de október 2. felétől nagyot zuhant az érdeklődés :) .. biztos mindenki megemésztette, hogy elhúztam.

a legjobb nap egyébként szeptember 15. volt. 32 látogatóval.. hmm. nincs is ennyi ismerősöm :)

Ennyit a blogról. kösz az aktivitást és a kitartást.

Egész:
Sztem a bejegyzésekből is kiderül, hogy összességében jó volt a törökországi utam. Szerintem minden lehetőséget kihasználtam, sok emberrel ismerkedtem meg ... stb. nyáladzás.

2008.szeptember 6.-tól 2009.február 6.-ig voltam el, ez 153 nap!
ebből (oda/vissza úttal) 48 napot utaztam! ==> 31% !! ez elég durva, meg is lepődtem mikor összeadtam..
Öszesen 7x utaztam repülővel, bele is jöttem eléggé, már kívülről tudom, mit kell csinálni, ha lezuhanunk és fogy az oxigén...
Repülővel durván 7000km-t tettem meg.
Szárazföldön/hajóval összesen 10100 km-t !!!!!
3 országot jártam be amennyire tudtam: Törökország, Szíria, Libanon
5003 képet lőttem :)
Össz-költségeim 40%-a ment ezekre az utazásokra (haza/oda út nélkül), és azt szeretném megemlíteni, hogy nem költöttem hihetetlenül sokat.

Ahogy beszéltük a többiekkel még ott, ez egy "altrernatív Erasmus" volt.
Mert egyrészt az egyetem elég kemény, pontosabban mivel mindenki angolul tanul, nem tűnünk ki, mint külföldiek, így nincs is "speciális státuszunk" mint általában az eu-s kiutazásokon... ez jó volt végül, mert nem arról szólt minden, hogy csak iszunk, nem csinálunk semmit, és a végén mindenki 5öst kap...  Szóval aki tervezi, hogy ide megy, számítson rendes oktatásra és egyetemre. Az emberekről is ez mondható el, leszámítva azt az elenyésző hülyét, elég válogatott társaság jött össze... kevés picsogó csajjal... sokan bevállalós emberek, utazni/túrázni szeretők, és nagyon tájékozottak is. Ez is jó. Értelmes párbeszédek, és olyan emberek akik mindenben benne vannak - lásd utazások/társaság.
Hasznosan telt az idő, nem unatkoztam, sokat utaztam, és sikerült olyan tárgyakat is csinálnom, amiket itthon nem tudnék!
1 ponttal maradtam le Finnországról - ennek örülök így utólag a legjobban :)... hideg fjordok+anyagi csőd.

Mit írjak még? 10 kilót fogytam :)  ..de sztem nem tart sokáig.... meg ez senkit sem érdekel.

A többit szóban. Szívesen mesélek/segítek ha van kérdés...

így a végére jöjjenek a legérdekesebb keresőkifejezések, amikkel az emberek a blogomra akadtak :)

szikrázó+napsütés
magasbubu+tied+melyik
turbanos+lanyok+kepekben
excsaj+képek
a+Fekete+tenger+halai
gyerek+fodrászok
Mi+a+turbán?
túrórudi+jelmez
rendőr+suli
kurgusztan+hol+van?
fekete+képek

(hát, hogy ki keres rá fekete képekre meg túrórudi jelmezre az azért megér egy külön postot :) )




 

Szólj hozzá!

Címkék: szumma


A bejegyzés trackback címe:

https://turban.blog.hu/api/trackback/id/tr51943310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása