HTML

Translate it

The English version is not as bad as it could be... it's worth a shot anyway.

Turbán

Törökország, Ankara, Erasmus ... kalandok a közel-keleten. METU építész kar fél évig... élet, kultúra, utazás, middle east

Friss topikok

  • csillllla: én pakoltam át a portfóliód :) ügyesen átraktam.... mond azt majd libanonban egy katonának, h "atv... (2009.01.24. 00:09) Jelt adok
  • csillllla: nordsee is van a westendben. mikor jössz haza gás? mi lesz a kivitel vizsgával?:) cs (2009.01.21. 12:34) Újévi Istanbul és munka
  • öcséd: már jócskán elmúlt a buék. irj valami ujat, hogy kommentelhessek. (2009.01.05. 02:25) BÚÉK!!
  • Gás: azt most így bekommentelem gyorsan, hogy itt zuhog a hó, és 24.-e van.. azért ez vicces... és a sz... (2008.12.24. 01:06) Kis életjelet adok, hátha valaki aggódik … :)
  • nyoszika: enmar elvesztettem a fonalat es minden lanyt ludmillanak hivok magamban es lengyelnek gondolok... (2008.12.14. 23:09) Utazgatás nyugaton

2008.11.10. 16:54 Gás

Mi minden történik itt 10 nap alatt.. sok képpel

Beindult a suli, nagyon.. úgyhogy nem alszom meg dolgozom, meg kicsit bulizok... holnap leadás, de nincs kedvem csinálni, úgyhogy szünet képpen leírom, hogy mi történt az előzőek óta, meg sok kép is lesz... úgyhogy klikk.

Szóval, visszatérésem után kapásból volt egy halloween-party, amire elmentem, mert sikerült jelmezt varázsolnom magamnak... a koncepcióm a - minél kevesebb elemből a maximumot kihozni -volt (Kevesebb több Kapinak). Az eredményt láthatja mindenki a lenti képeken.. 1db pizsama trikó + 1db lepedő ... aki ennél többet kihoz ezekből, az megkapja az előzőekben a Dóra által elnyert túrórudi felét, aki meg megmondja, hogy minek öltöztem, az a másik felét (is)! (az is érdekes kérdés lehet, hogy hogy lehet inni így)

Hétvégén végig a suliban voltam, a 4.-évesek stúdiójában, és posztert gyártottam a Bergamás órára.. pontosabban 2 csajjal, akikkel egy csapatban voltam, de mivel egy kiállításra megy a munka, hamar átvettem az irányítást, hogy valami értékelhető születhessen.-csak szerényen (valamiért maguktól nem nagyon tudtak jó dolgokat összehozni..bocs).. szóval majdnem 2 napot dolgoztam ezen a rohadt poszteren, mert a helyi "Építészek Háza" buzi szabvánnyal rendelkezik a kiállítási anyagokkal kapcsolatban... 200*80 cm-es poszter méret..hívjuk inkább zászlónak... szóval elvoltam, de nem lett rossz szerintem...
Pár fotót készítettem munka közben a stúdióról, érdemes megnézni őket, mert ha fele ilyen lenne otthoni akkor...  igen. és ez csak a 4. éves (végzős, master előtti) studio. minden évfolyamnak van egy hasonló, többnyire nagyobb... mindenki benn dolgozik, sima asztalok (wow), üvegező és szerkesztőasztalok, sok konnektor (wow), világos, nagy terek..stb stb.  és ez Törökország, nem Dánia és tsai.

Hét közben munka folytatása, mert annak a bizonyos pályázatos tárgynak a beadása nagyon közeledik, és kicsit elvagyok úszva.. azért közben belefért egy nem alvás hétfőről keddre leadás miatt.. majd egy vacsora Liza lakásán.(elég friss voltam 38 óra nem alvás után:) )  + egy forraltborozás Paoloéknál (amit az Eszter főzött)... a török órát skippeltem egész héten mert bemenni+visszajönni kb 1,2 óra,túl sok veszteség,  így nemtom sajnos, hogy megbuktam-e a "témazárón".

Ali egyébként kezd megbuggyanni, elromlott a hosszú számgép kábele, ezért kiköltözött a hub mellé a nappaliba az egész újonnan vett számítógépével, és egész nap Guitar Hero-zik.. ami egyébként kva jó játék, mindenkinek ajánlom! ;)
(viszont szokott nekem főzni... most is sütött hamburgerhúst, és behozta a szobámba.. biztos akar valamit :) .. azért arra rájöttem, hogy kajával nagyon egyszerű engem megvenni, kontinenstől függetlenül... )
... egy valami szakította félbe a nagy játszásban... mikor felhívta az egyik (?) excsaja, hogy átjönne, és ööö. szeretne pár dolgot kérni tőle... nos, ekkor közös megegyezéssel elhagytam a lakást, és elmentem a szomszédba, Paoloéknál tölteni az estét... no comment. 
Még jó hogy odaadtuk nekik korábban az egyik kanapénkat, így volt min aludnom:D .. Előtte persze elmentünk a városba, egy felkapott helyre, melynek neve Nefes. 
Nefes olyan Ankarának, mint a Szimpla Budapestnek.. hú de szép... szóval vicces volt, hogy én mint külföldi kb 5 'ismerőssel' futottam össze..  többek között a 2 kurddal, akiknél 1 hetet laktam az elején... kiderült, hogy Carter visszaköltözött a kampuszra, és nagyon szeretnék, ha náluk laknék.. és megbánták, hogy nemet mondtak, és nem kell nekik akárki, csak aki jófej és blabla.. hasonló nyalások.. vicces...

Egyébként már vagy 3 napja rohadt spirálokat gyártok... leadás kedden.. mintha első éves lennék, annyit dolgozom... 2 programban megmodellezni+renderelni + megmakettezni.. szóval olyan spirál kitalálása, ami mind3 médiumban megalkotható, és mind3 ugyan az, tehát geometriája egyértelmű, kiszerkeszthető és legyártható .. nyámi.. most ennek a szünetében írok..mert már elegem van belőle.

Annyira, hogy felfedeztem, hogy nyugati tájolású a nappalink, így délután 2 től besüt a nap... ami nem árt ennek a lakásnak, mert már csak egy nagy hőhídként tekintek rá... nulla szigetelés, minden szelel.. hűvös van. Az ablakra vettem is ilyen szalagot a filtrációs légáramlás ellen.. :)

Szóval csináltam pár nagyon szép képet a lakásról is. itt jön minden. kommentelj. hello..

 

 

6 komment

Címkék: buli alvás suli ali spirál ankara metu rocco


A bejegyzés trackback címe:

https://turban.blog.hu/api/trackback/id/tr21761778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

öcséd 2008.11.10. 19:09:27

ninja. vagyis, ha már úgyis külföldön vagy, akkor egy török bandita.

öcséd 2008.11.10. 19:10:30

jaj..ne..ugye nem PoP-nak öltöztél..?

dori 2008.11.10. 20:47:22

meg kell hagyni valóban nagyon jók ezek az alkotótermek:) ill.terek...

Gás · http://turban.blog.hu/ 2008.11.10. 23:13:19

nem teljesen ide jön, de ezt találtam, csak h képbe kerüljünk a helyi és kurd erőkkel:

A törökországi Batman városa perre menne a Batman-film alkotóival, mivel azok jogtalanul használják a Batman nevet. A város polgármestere meglepő módon nem a DC Comicsot vagy a Warner Brost perelné, hanem Christopher Nolant. Egyébként a film eddig 992 millió dollárt hozott. (via io9)

Ági 2008.11.29. 20:20:50

Hahó!:) Jöhetne a következő beszámoló! Sokan vagyunk vele úgy sztem, h nézzük az oldalt mindig, bár nem gyakran írunk, és ezért ez lehet nem látszik:)de nézzük..várjuk..!Hajrá Gás!

nyoszika 2008.12.07. 18:00:27

végig jegyzeteltem miközben olvastam, mert hosszu volt a bejegyzésed. íme:
-a jelmez tetszik
-öröm ilyen helyen a munka
-guitar herot akarok énis
süti beállítások módosítása